Prakticka elektronika

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Červen 16 18:18:13 CEST 2023

Taky by mě to zajímalo. Tedy ne že bych ten časopis ještě odebíral nebo se o něj zajímal. To už dávno ne. Ale zajímalo by mě, proč to neudělají. Když máš to papírové předplatné, píšou tam někde, v jakém nákladu poslední dobou vychází?

Můžeme si myslet, že by se jim to třeba vyplatilo, ale taky to může být jinak. Teď prodávají papír a pak ještě za rok prodají DVD navíc. Prodejní modely podobných časopisů jsou většinou jiné než toto. Zase ten náklad je asi tak malý, že se možná bojí, že si to těch 50 lidí předá elektronicky. Inzerci mají 5 měsíců předem, to taky není zrovna aktuální. Holt je to kus historie, jiné už to asi nebude.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Friday, June 16, 2023 3:06 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Prakticka elektronika

Hernajs, stejně nechápu, proč nějakou formu elektronického předplatného nezavedli. Co já bych dal za to, mít číslo (třeba s měsíčním zpožděním, aby se vyprodal papír) v počítači, klidně i s nějakým příplatkem - a ne čekat na něj rok a půl, až to vydají souhrnně... A stahovat od rusáků se teď taky moc nedá, takže je to celé tak nějak naprd - podotýkám, že papírové předplatné mám, ale lépe se mi hledá v té elektronické verzi.

Pavel Kutina