Prakticka elektronika

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Červen 16 15:29:25 CEST 2023

šmarja Mlho... dyt to tady uz patnact minut diskutujeme...
Chcel som si kupit, nemali. Chcel som si predplatit, posielaju len do
Ciech a na Slovensko. Ano bola tam este moznost kontaktovat nejaku
firmu, ktorej ked napisem tak mi dodaju cenovu ponuku, podpisem zmluvu a
oni mi budu posielat kazdy mesiac obalku.
Tak som sa zamyslel a myslim, ze zase az tak velmi ten casopis nechcem :-)
b.