Modernejsie nahrady za watchdogy

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 16 14:04:33 CEST 2023

Budem Vas v tej cost-benefit analyze citovat.

;-)

Ten uhol je samozrejme sucastou tej analyzy. Mne je uplne jasne, ze v
mnohych pripadoch (ak nie v drvivej vacsine) je pouzitie WD len CYA
(https://en.wikipedia.org/wiki/Cover_your_ass ) a ze tento aspekt je
samozrejmou a odpornou sucastou nasej roboty, ako x inych aspektov.

Co je lepsie: ak sa hracka pre macku (watchcat?) zasekne kvoli ezoterickej
kozmickej castici co sa presne trafila do kritickej jednej miliardtiny
cipu a neexistujucemu WD, alebo ak sa bude pravidelne resetovat kvoli
chybe v implementacii WD?

wek

PS. Standardne som sa v dizajnoch s '51 stretaval s externym reset/WD napr.
xx1232 (napr. TC1232) obnovovanym z ALE vystupu tej '51.