Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

balu balu na k-net.fr
Středa Červen 14 15:58:37 CEST 2023

a este je nutne zdoraznit (napadlo ma az po poslani mailu), ze hociaky
iny vstupny signal, ktory by na vstupe bol mimo toho pasma okolo 8 MHz
(informacny obsah podla Nyquista) sa samozrejme navzorkuje tiez a uz ho
nebudeme vediet oddelit od toho co chceme vzorkovat. Preto je u SDR
kriticke pouzivat dobre analogove filtre, aby bola splnena vzorkovacia
teorema.