Modernejsie nahrady za watchdogy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 14 15:10:03 CEST 2023

Když je tu diskuse jestli WD ano nebo ne - za mně rozhodně ano.
Používám WD všude. I v jednorázových služebních prográmcích.

Dokonce už kdysi dávno, když jsem ještě používal Z-80, tak jsem
si dával na desky DIY "watchdog". Jednoduchý obvod se 74xx123
(retrigeable MKO), nahazovaný pulzem na nějakém výstupním portu.

Mám větší hrůzu z nesprávně běžícího programu, než z případného
nečekaného resetu.

PL