Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Červen 14 08:59:35 CEST 2023

Já jsem v téhle oblasti spíš jen poučený uživatel.  Vycházel jsem z toho,
že se v radiomatérské praxi běžně používají SDR dongly, původně určené pro
příjem třeba TV a že stačí jen příslušný SW, a dají se tím přijímat
všechny běžné druhy radioamatérského provozu, t.j. AM, SSB,CW i různé
digitální provozy.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW