Doporucte lithiove akumulatory k navijaku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červen 12 13:50:35 CEST 2023

On Mon, 12 Jun 2023, Josef Šíp wrote:

> Pokud je to mozne, stahnul bych clanky. V datasheetech vyrobcu se tvrdi, ze to zvysi počet cyklu.
> A také pracovni poloha, svorky musí byt vždy nahoru, opet je v datasheetu,
> ale uz jsem videl i fotky "uloziste" kde byly naležato....
>
> Google napr. https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=lefepo4+compression
> J.S.

Tak jsem shledl video :

   https://www.youtube.com/watch?v=63-Nx75_xXM

a rozhodl se ze stahovat nebudu. Ono to ma zvysit pocet cyklu,
treba pri poklesu kapacity na 80% bez komprese 2000 cyklu,
s kompresi 4000 cyklu.

Jenze pro 500 cyklu ty grafy ukazuji - bez komprese 97% kapacity
s kompresi 93% kapacity.

Takze s kompresi jde kapacita zprvu ryhleji dolu, ale pak dele
drzi. Ja u navijaku budu mit par cyklu rocne, takze se mi vic
vyplati akumulatory nestahovat pro zachovani kapacity...

Ostatne nektere ty stahovaci recepty jsou takove divne - proste
stahne akumulatory mezi dve plastove desky. To mi prijde podivne-
takove reseni to stahne pres hrany, ale uprostred bude tlacit
jen zlomek tlaku. Pokud se tam neudela predepnuti z prohlych desek
ktere pruzi a tim zajisti rovnomerne rozlozeni tlaku do plochy,
tak to je jen takove "symbolicke" reseni..