Adapter Ethernet-USB

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Červen 10 21:45:19 CEST 2023

Dne 12.05.2023 v 17:05 Jiri Foldyna napsal(a):
> Dobrý den,
>
> vracím se k problému, který jsem zde prezentoval, totiž připojit tablet
> BEZ konektoru RJ45 do sítě LAN s napájením tabletu přes POE.
>
> 3. Nakonec jsem uspěl s kombinací
>
> https://rpishop.cz/vyhledavani?search_query=Uctronics%20Gigabit%20USB-C%20PoE%20Splitter
>

> pro vytvoření napájecího napětí pro USB z POE a
>
> https://www.smarty.cz/Belkin-USB-C-adapter-s-Ethernet-60W-napajeni-cerny-p61071
>

> pro integraci Ethernetu a PD napájení do USB-C. Tato kombinace funguje u
> tabletů Samsung Galaxy Tab S6 Lite a Tab S5e a s telefony Samsung Galaxy
> [...]

Dobrý den,
tak bohužel :-(

S výše zmíněnou kombinací adaptérů sice funguje Ethernet, ale dobíjení
ne. Sice se tváří, jako že dobíjí, ale ve skutečnosti se tablet/telefon
pomalu vybíjí (zkusil jsem všechny výše uvedené přístroje se stejným
výsledkem).
Problém bude asi v adaptéru pro kombinaci Ethernetu a napájení do USB-C,
protože i když k adaptéru připojím originální adaptér Samsung, tak
přístroje hlásí pomalé nabíjení, které je ve skutečnosti vybíjením.
Originální adaptér připojený napřímo do přístroje nabíjí v režimu
rychlého nabíjení.
Zkusil jsem i hub Verbatim
https://www.datart.cz/type-c-hub-hdmi-rj45-usb3-0-hlinik-8554.html
výsledek totožný jako s Belkinem. Kromě Androidu od Samsungu jsem zkusil
i LineageOS 20, totéž.
Začíná mi docházet inspirace, nenapadlo by někoho, co by mohlo být příčinou?

Děkuji
jf