Zesilovac ke gramofonu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Červen 9 21:54:15 CEST 2023

Hodně záleží na deskach to máte pravdu. Co tu mám desky po rodičích
(většina Supraphon a jiné vydavatelství  té doby) tak kvalita vetsiny z
nich nic moc. Na to člověk nemusi byt netopir. Zni to jako trochu ohrana
kazeta. Asi se to v te dobe delalo nejak spatne, nevim. Koupil jsem napr.
Pet Shop Boys, Actually, 1987 od EMI a je to úplně něco jiného.