Zesilovac ke gramofonu

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Červen 9 17:51:30 CEST 2023

Ja tak strasne kecam, ten muj samozrejme neni direct drive. Klasika rikam A pisu B myslim C :)

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of konference na vojtek.biz
Sent: Friday, June 9, 2023 5:28 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Zesilovac ke gramofonu

Tak tomuhle bych se radsi vyhnul.

Ja mam letity Lenco L90 je to sice cina, ale mechanicky je velmi slusne udelany – da se vyvazit raminko a vymenit prenoska ma i antiskating.

Ten muj je tedy direct drive ale koukam, ze uz ho nedelaji nejblize bude neco jako Lenco LBT-188.

Hraje to slusne pomer cena / vykon je super. Puvodne jsem to kupoval kvuli digitalizaci nekterych oblibenych desek. Dopadlo to tak, ze cast mam nekde digitalizovanou, ale poustim to z vinylu :)

NIkdy jsem nebyl a nejsem militantni hifista, al ekdyz jsem si to pred lety poslechl, tak jsem neodolal. Ono jde hlavne o to jak byly ty stare desky masterovane.

Mimochodem moje deti, ktere vyrostli na streamovanem audiu si chodi cim dale casteji dobrovolne poustet desky.

J.V.