OT 21.st., was: Ako zacat s Smart Home?

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pondělí Červen 5 09:26:37 CEST 2023

Ale o to mi v podstatě jde, na základě statistiky upravit svoje
chování. Teda, spíš chování zbytku rodiny, zvlášť děcka jsou plýtváci
obrovští.

A jak už se zmínil pan Lukeš, už samotné vědomí evidence má pozitivní
vliv.

Tomáš