Re: E-ink a vhodný font

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Červen 3 20:35:07 CEST 2023

Například v C/gcc pro avr to nefunguje.

Ale nevadí. Zvykl jsem si už jen kvůli přetěžování funkcí zakládat
projekty jako C++.

Nejde ani tak o lenost, jako o dlouhodobou přehlednost. Jeden název
funkce je zpravidla jasnej, když se od něj udělá x verzí, tak to dřív
nebo později vede ke zmatkům a nepřehlednosti.

A pak jsou tu napovídače v IDE, ty taky líp fungujou s přetíženými
funkcemi. Prostě nabídne seznam všech variant i s komentáři co u nich
jsou. Ale zrovna tohle v Atmel/Michrochip studiu nefunguje, přestože je
"Microsoft Visual tudio powered", nebo tak něco. Škoda.

PH