Re: E-ink a vhodný font

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červen 3 18:09:04 CEST 2023

Tak to je pro mne nová informace. Přetížené funkce v C++ používám a není
to jen z lenosti vymýšlet další názvy - v rekurzi vám mnohdy nic jiného
nezbude. Definice funkce ve funkci v C++ jako lambda výraz je také
poměrně užitečné, protože to dokáže pochytat i parametry z okolí,
nemusíte je předávat explicitně do té vnitřní funkce. Prostě je to míň
práce.

Mrazík