Re: Přístup k C++ DLL z Pythonu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 3 20:19:06 CEST 2023

Naprostý souhlas. Pokud člověk může pro nějaký úkol použít prostředky
které zná, nemusí nic instalovat a učit se nové nástroje, tak je úkol už
z poloviny hotový.

Stejně je zvláštní; jak různí lidé mají vlohy a naopak nevlohy na různé
věci.
Třeba já mám výrazné nevlohy k používání nových moderních (přece tak
intuitivních, že) prostředků. Viz třeba můj zoufalý boj s Home
Assistentem, který možná jiným lidem připadá nepochopitelný.
Ale zase na druhé straně jsem za celou svou programátorskou éru snad
nikdy nevyrobil chybu, vedoucí k úniku paměti. Prostě na správu
dynamicky přidělované paměti pro změnu mám vlohy, že nad tím ani nemusím
přemýšlet. Takže když čtu o nových programovacích jazycích, které líp
řeší správu paměti, tak se na to dívám s úsměvem a nepochopením, proč do
toho investovat a obětovat tomu část prostředků.

PL