Re: Přístup k C++ DLL z Pythonu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červen 3 19:17:13 CEST 2023

Omlouvám se, s tou správou paměti jsem napsal blbost. To je deformace
způsobená léty používání C/C++, pak si člověk na nějaký GC postě ani
nevzpomene.
Programátor je efektivní, pokud používá sadu nástrojů, kterou dobře zná
a má už něco napsáno. Recyklovat kód v C++ je pak prosté, takže to zase
takový masochismus být nemusí. Máte pravdu, C/C++ se na něco prostě
nehodí, ale zase dá propašovat skoro do všeho. Třeba do webového prohlížeče.

Mrazík