OT 21.st., was: Ako zacat s Smart Home?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červen 2 16:17:18 CEST 2023

Dobře, ale když se nad tím zamyslíte, k čemu vám to bude ? Komodity
spotřebováváte, protože to potřebujete a zaplatíte to tak jako tak.
Nějaká statistika vás může tak maximálně rozčilovat, protože jediné co z
toho můžete vyvodit je, že vás to přijde draho. Že je nutné šetřit
spotřebu je snad jasné, musíte to finančně utáhnout bez ohledu na
nějakou statistiku, čili vždy děláte kompromis mezi vlastním komfortem a
množstvím námahy na dosažení tohoto komfortu vynaložené. Na to fakt
žádná statistika nepomůže, chce to spíš vhodně nastavit sám sebe.

Mrazík