OT 21.st., was: Ako zacat s Smart Home?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Červen 2 13:38:40 CEST 2023

No, já bych to tak negativně opravdu neviděl.

Podle mě je kontejnerizace výborná věc. sice ji neumím zatím dobře
ovládat ale to se poddá.  A je to jako s jakoukoliv jinou technologií -
buď ji vhodně využiju a vyrobím lehké malé kontejnery, které dobře
běhají  a nebo mastodonta co se skoro nehne. Ale to není chyba
technologie, to je o rukách a hlavě.

Petr