Re: Je tu někdo zběhlý v protokolu MODBUS, ochotný poskytnout konzultaci?

Sobota Červenec 29 09:58:03 CEST 2023

Ja teda nikdy nepochopil, jaky myslenkovy postup vedl k tomu, ze pocet
nasledujicich bytu se koduje jako 1B ale pocet registru jako 2B kdyz to
cislo musi byt zakonite mensi...
To ma nejake rozumne vyuziti treba v nejakem rozsireni?