kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 29 00:30:56 CEST 2023

Dotaz mimo: jak je možné, že u DC trakce je to někdy kladné a někdy záporné?
Polarita v troleji/kolejnicích se přece nemění.

A jak je to prosím je u střídavé trakce? (pokud jste to někdy taky řešil)

Díky.
PL