Re: [OT]Zavařévání

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Červenec 22 23:07:49 CEST 2023

Manželka kupuje jenom "masové" víčka s červenou gumou, po zkušenostech
vždy nové, sklínky vypláchnuté horkou vodou a před nalitím obsahu tam
žbrndne tak půl cm rumu jaok dezinfekce. Pak je 100% úspěšnost a nezkazí
se to. Samozřejmě víčkama dolů a tak se to i skladuje.

Zkoušeli jsme kdysi i vitamín C, ale přišel jsem s tím já, tak to
nedělá. C kupuji na kila, vydrží dlouho, ještě mám za předkovidovou
cenu, kdy pak vyhořela fabrika a tak už zůstala jen jedna, nikdo už na
to neumí vyrobit nový reaktor, co mi říkal pan FIala, ne ten blb s
brejlema, ale ten z chemické rodiny..