Re: [OT]Zavařévání

Pátek Červenec 21 12:18:23 CEST 2023

Par dotazu a poznamek.
- jakou ma mikrovlnka ucinnost, ze muze byt dobry napad v ni zavarovat?
Neni energetricky lepsi zavarovaci hrnec?
- vicka neobracim, asi by se muselo pockat az to trosku vychladne, jinak
to dela divy a dokonce mi to prystilo ven...
- proti botulotoxinu jsem nekde cetl 1 den, jsou to tedy spis 2? Aby se
spory zase neudelaly zatim znova
- kdyz je jen par sklenicek (u mne vzdy, zbytek gulase...) zavarim to v
papinaku, prijde mi to nejjednodussi a vyssi teplota taky muze byt
prinosem (ale na ty potvurky jedovaty asi stejne nestaci)
- 70 stupnu v mycce mi prijde hrozne malo na to, zby probehla sterilizace.