Re: Jaký USB konektor?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 20 15:38:20 CEST 2023

>Zdravím,
>
>mám otázku do pléna - dělám nějaký přenosný (ale i dílenský) logger, uvnitř
>je baterka, nabíjí se to z USB, přes USB to v případě stolního pouµití umí
>posílat data, v případě mobilního pouµití si to data syslí na flashku.

Takze to je aj device aj host? Podla normy by to teda malo mat bud miniAB
(deprecated, navyse asi kabel s miniA plugom aj tak nikto nikdy nevidel),
microAB alebo C konektor.

Ale na USB normy kazdy kasle, takze... mozno ta kombinacia B a C nie je
uplna blbost, ale potom bude treba ilegalny B-plug-A-socket adapter na tu
FLASHku. Ak je to FS, tak data sa mozu priviest aj na to C, ak sa to urobi
dost male tak by to fungovat mohlo.

Alebo mat "do terenu" pribaleny adapter B-plug-C-socket na nabijanie, alebo
nieco take.

wek