[OT] Re: Elektroměr

Čtvrtek Červenec 13 22:06:25 CEST 2023

On 13 Jul 2023 at 12:55, ajtservis wrote:
> koukam, ze lepsi jsou snad uz jen normy, co se musi dodrzovat, ale obsah
> se musi krute platit. a pak na prvnim miste autorsky poplatky :-)
... za prazdne medium, protoze co kdybych na to chtel ulozit neco, za co by nejaky
blize nespecifikovany autor mohl mit podle samozvaneho ochrance jeho prav mit narok
na tantiemy.

Anebo opakovana dan za to, ze jsem si usporil penize a misto prochlastani a odvedeni
depeha a spotrebni dane z alkoholu jsem si postavil barak/koupil byt, takze me ted
za to kazdy rok znovu a znovu zkasnou.

Ale to uz jsme fakt totalne OT, radsi zabrzdime, jo?

Abych to trochu priblizil tematicky tomuhle foru, hele jakou skvelou novou Skodovku
ted delaji:
https://forum.robodoupe.cz/download/file.php?id=1785&t=1

D.O.