Re: Elektroměr

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 13 14:42:08 CEST 2023

Omlouvám se, dopustil jsem se hrubé nepřesnosti, ten server za to
opravdu nemůže. V dobách, kdy ještě právníci nestudovali v Plzni, bývalo
dobrým zvykem _každý_ zákon uvodit něčím, co se nazývalo "důvodová
zpráva". Býval to krátký seznam precedentů a následoval důvod proč
zákonodárce řeší problém tak, jak ho řeší. A většinou to dávalo dobrý
smysl, soud k tomu musel přihlížet.

Dneska je tam jen "Evropská komise ...". To se za nějaký "důvod" opravdu
považovat nedá.

Mrazík