c: modf (xc8 microchip)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Červenec 12 10:43:24 CEST 2023

Ty GPS souřadnice v uint32_t jsem normálně používal, jednotka zhruba
odpovídá chybě toho GPS, problém nastal, že mladší kolegové nemohli za
boha pochopit jak to přepočítat. Asi jsem neměl používat termín
"cyklická grupa", ale to už je teď jedno.

Kdybyste psal v C++, vytvoříte si pro výpočty nějaký typ třeba "real",
aby to bylo krátké v výstižné a budete počítat v tom, bez ohledu na to,
jak je to fyzicky reprezentováno. Až se odpoledne vrátím od řeky, zkusím
sem dát odkaz jak to přesně používám.

Mrazík