Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Úterý Červenec 11 10:44:51 CEST 2023

No pokud je to klasické proudové trafo a stíněný drát, předpokládal
bych, že tomu nevadí délka kabelu, ale jeho kapacita. Měnič se pak snaží
dorovnat nějaký fázový posun, který tam vlastně není. Třeba by šlo
(stačilo) k měřícím trafům dát operáky a můžete si tahat kabely jak
dlouhé chcete.

Anděl