Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Červenec 11 08:57:12 CEST 2023

Obávám se, že pokud by i byl bez námitek synchronizovaný přes odpory,
bude nějak "ujetý", nejspíš napěťově, kvůli těm odporům. No a pokud
sepne stykač, on nemusí stihnout zareagovat na tu změnu dost rychle a
výkonové tranzistory půjdou do kytiček. Alespoň ten můj se chová tak, že
po zapnutí cca 5 vteřin vůbec nedává výkon a pak výkon pomalu narůstá a
na stav kdy je odběr ze sítě okolo 4W se dostává postupně.

A druhý důvod, který možná je jen u mě, ale neumím si představit, jak
jinak by to mohlo fungovat, je ten, že on chce, aby byl malý odběr ze
sítě. Pokud mu to odpory znemožníte, vypne se.

Martin Záruba