Re: Je tu někdo zběhlý v protokolu MODBUS, ochotný poskytnout konzultaci?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Červenec 9 08:58:37 CEST 2023

MODBUS sice neznám, ale PLC ano. Když tak na to zběžně koukám, vidím
problém spíš v tom, že čisté C je poměrně chudé na vyjadřovací
prostředky. Ono to nějak splácáte, ale bude to dost hnusné. Na bitová
pole je dělaný ESL, ale je dost obskurní, nějak lépe to jde v C++, ale
asi to pořád nebude ono. Záleží, co od toho chcete. Pokud vám to
funguje, nevrtejte se v tom.

Mrazík