Re: Sháním staré PC s ISA slotem, ale jinak co možná nejnovější

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Leden 31 22:27:14 CET 2023

Mám doma nějaké Pentium 2 300Mhz (Slot1) s ISA. Takže i takové existují.
Mám to na staré hry (s ISA zvukovkou SB32 s WaveTable, je to takove dlouha
mrcha plne delky) a v tom jeste Voodoo2... Ale od té doby co jsem si to
postavil jsem to zatím poradne nepoužil :-).