Re: OT: mladý elektrikář

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Leden 30 16:14:19 CET 2023

Vidím, že otec a školní inspektor p. Bílek nebyli až takoví exoti, za
jaké jsem je pokládal, když podobné názory prosazovali už před více jak
půl stoletím.
Je docela možné, že to takto bylo zakotveno v zákoně už za těch komančů,
jenže oni ti učitelé měli daleko víc volnosti. Mlátili nás klackem ač to
bylo zakázané, ale nikdo si nestěžoval.
Ona základka, kterou jsem navštěvoval byla dost specifická, skončilo tam
pár dobrých pedagogů pro své politické názory z roku 1968. Soudruh
ředitel byl asi jediný v tt. funkci, kterému se říkalo "pane", byl to
velmi svědomitý starý kantor, měl výsledky a proto se nebál.

Mrazík