Hodinky

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Leden 28 10:14:54 CET 2023

Spis jeden patecni

Hledam na policce a slysim ze neco jsem shodil. Omyl, neshodil, ale spadlo.
Na zemi jsem nasel ctverecek, na nem nejakou elektroniku a kouka z toho
ohebny plosny spoj s konektorem. Vzdyt jsem nic takového nerozebiral, to uz
jsem takovy sklerotik (O.K. 60+)?

Ne, pohled na zapesti me ukazal co se deje. Ten dil je displej z hodinek a
pokus o nasazeni zpet nejak moc neprochazi. Konektor O.K., vse funguje, ale
displej se do ramecku, kde podle vseho byl jen zacvaknuty a mozna jen mirne
zafixovany lepidlem nedrzi. Duvod je jednoduchy, baterka to ma uz za sebou.
Funguje O.K., ale rozmerove uz to není krychlička. Jinak drobnost, jak to
někdo zvladnul po strance SW - po opetovnem pripojeni displeje jsem jen
hodinky probral stiskem tlacitka a displej se prekreslil. Nepotrebovalo to
ani restart, coz by se asi bez dispeje delalo spatne.

Radek (benedikt2hw.cz)