Re: OT: RE: Problém lepivého trenia v reťazou riadených oscilátoroch

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Leden 27 20:31:42 CET 2023

Zaujal mě ten řetízek. To je tak blbé, že je to až geniální. Ten nápad
vozit hodiny výtahem také není k zahození. Je vidět, že vy vědci máte k
řešení problémů dost netradiční přístup. Smekám pomyslný klobouk.

Mrazík