OT: RE: Problém lepivého trenia v reťazou riadených oscilátoroch

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Leden 27 19:47:24 CET 2023

Super!!!
Myslím, že by to stálo nejen za článek v prestižním časopisu, ale určitě bys to měl poslat do soutěže o nejlepší počin aplikovaného výzkumu v CERNu v roce 2023. Konečně ta fontána slouží k něčemu užitečnému a ne jen těm tajemným tvůrcům černých děr v LHC, co stojí miliardy ročně a je to úplně k ničemu!
😊

Jakub

P.S. Moje vyjadřovací schopnosti k důležitým tématům se za poslední týden značně vytříbily posloucháním jednoho z kandidátů v naší prezidentské kampani. 😊