lasery po roce

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Leden 26 07:50:52 CET 2023

Napada ma otazka, vsetci tvrdia ze dioda je ovladana PWM.
PWM sa vseobecne pouziva pretoze je jednoduche, odolne voci ruseniu
a nezavisle na napati. Takze nie je vobec zarucene, ze elektronika vo vnutri
neprevadza PWM na konstantny prud dodavany do LD. Dalo by sa jednoducho zistit
fotodiodou a osciloskopom.

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Wednesday, January 25, 2023 11:36 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: lasery po roce

No však to je OK, prostě od thresholdu začíná laserovat a pak výkon lineárně roste.

Tady třeba DS od nějaké 5W diody:
https://cz.mouser.com/catalog/specsheets/Osram-07-12-2021-PLPT9%20450LB_E_EN.pdf

O tom, že by se nesměly dáva obrázky, nic nevím, tak dám ten ze strany 5 vlevo nahoře:
[cid:image001.png na 01D9315A.E900C620]
Lineární od výkonu 00nic. Dokonce tam ani není vidět ten skok, co jsem si pamatoval z nějakých menších diod pro komunikaci. Možná tam je a má pár mW jako u těch malejch:-)

PH