lasery po roce

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Leden 25 23:35:58 CET 2023

No však to je OK, prostě od thresholdu začíná laserovat a pak výkon
lineárně roste.

Tady třeba DS od nějaké 5W diody:
https://cz.mouser.com/catalog/specsheets/Osram-07-12-2021-PLPT9%20450LB_E_EN.pdf

O tom, že by se nesměly dáva obrázky, nic nevím, tak dám ten ze strany 5
vlevo nahoře:

Lineární od výkonu 00nic. Dokonce tam ani není vidět ten skok, co jsem
si pamatoval z nějakých menších diod pro komunikaci. Možná tam je a má
pár mW jako u těch malejch:-)

PH