Re: Trafo - napětí na prázdno / při zatížení

Středa Leden 25 07:34:24 CET 2023

út 24. 1. 2023 v 20:49 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>
napsal:

> Teď jsem tu měl malé traficko 4.5VA 2x24V (TSZZ 4,5/016M od firmy indel.pl).
> To dávalo naprazdno na sekundáru 2x40V AC a za usmernovacem jsem měl na
> kondenzatorech 2x50V DC. Nějak jsem neměl odvahu za kondenzátory zapojit
> LM317/337. Po zatížení by to asi spadlo, ale pokud by to zatížený nebylo
> nebo jenom malo tak nevím jak by se na to ten LM tvářil.

Podle datasheetu LM317 nebo LM337:

Input−Output Voltage Differential = 40Vdc

https://img.gme.cz/files/eshop_data/eshop_data/3/331-005/dsh.331-005.1.pdf
https://img.gme.cz/files/eshop_data/eshop_data/3/331-004/dsh.331-004.1.pdf

Jako kluk jsem kdysi při pokusech jeden LM317 zničil, zkoušel jsem, jestli
funguje i při vstupním napětí 60V. Běžel krásně do té doby než jsem udělal
zkrat na výstupu...

P.K.