OT: dotaz na instalatery. pripojeni Al-PEX 16mm za vnejsi prumer, udrzeni max. prutoku ?

Vladimír newlad na centrum.cz
Čtvrtek Leden 19 16:38:51 CET 2023

Co se týká tlaku, tak ta hadice je asi stokrát předimenzovaná, v
domovních rozvodech je tlak maximálně 10kPa, v místě spotřebiče běžně
(podle délky potrubí za regulátorem) mezi dvěma a pěti kPa. Pokud tu
hadici brutálně neurvete, tak můžete být v klidu. Ale pro opravdu klidné
spaní doporučuji vždy zkontrolovat dotažení převlečných matic a spoje
potřít vodou se saponátem. Pokud by byl i sebemenší únik, objeví se
bublinka, to je nejspolehlivější indikátor.
VN