Kabel USB-C delky 12 metru

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 18 21:18:05 CET 2023

Ali 10c kable neponuka kvoli problemom so shippingom. Tie mikro cierne
diery, ktore sa tam pouzivaju, maju neprijemny vedlajsi efekt v tom, ze
tie kable vazia tak tonu a viac.

V USB3.2 sa pojednava v prilohe E o repeateroch/redriveroch, ale rovno s
tym, ze sa pocita jeden redriver v hube, jeden v device, a jeden v
aktivnom kabli, a to je vsetko (E.6.1  Re-driver Link Topology). To je to
co potom dovoli 5m aktivny kabel namiesto 2m/1m/0.8m.

Hovori sa tam aj o merani oneskorenia (8.4.8 Precision Time Measurement)
prave kvoli tomu aby jednotlivi ucastnici v USB strome mali "lepsie
ponatie o case", ale ako sa to prakticky prejavuje, tak to netusim.

wek