Re: myčka BOSCH zavada, typ, navod ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 18 18:46:36 CET 2023

Pomůcky:
- nová hadice s aquastopem
- přívod 230V s vypínačem, např. pes s vypínačem
- kýbl

Postup:
- hadici s aquastopem našroubovat na vývod ze zdi
- konec hadice strčit do kýblu
- otevřít kulák
- na chvíli pustit 230V do drátů od aquastopu

Možnosti:
- v kýblu bude stále prázdno - pustit kulák, který se zapomněl otevřít
- v kýblu bude voda - vyndat z hadice k pračce to, čím je ucpaná
- není-li ucpaná, změřit s připojeným aquastopem k pračce (ale pro
jednoduchst jen nasucho, bez šroubování ventilu) jaké napětí pouští
pračka do aquastopu, naprázdno a pak s připojeným aquastopem (jestli
není výstup přetížený)

PL

PS. Taky docela rád myju nádobí. Je to jedna z domácích prací, která mi
vůbec nevadí.