Re: myčka BOSCH zavada, typ, navod ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Leden 18 18:11:25 CET 2023

tak dorazila nova hadice s aquastopem.
sebral jsem odvahu a sel mycku "opravit" .
po sundani xx krytu a porad jsem nebyl u hadice, jsem rezignoval a
vymenil jen ten konec na hadici s ventilem.
a ono to stejne NEFUNGUJE, sakra !
pred osazenim noveho ventilu jsem zmeril odpor vynuti a obe mela 2kOhm.
na privodnich dratech pri zapnuti bylo 230V.
takze mechanicka zavada, jsem si rikal. mycka bohuzel porad hlasi chybu
napousteni. udelam reset zvoleneho programu, ona 3x vypusti a je konec.
vypnu/zapnu, zvolim program, zacne vrcet napousteci externi ventil a po
nejake dobe se rozsviti ledka "vodovodni kohoutek" a je vymalovano.
i jsem pripojil ten demontovanej ventil s hadici na 230V a ten moc
nefuguje. jen s usilim jsem ho profouknul(pusou) a kdyz se trochu
zadarilo, profukoval i po vypnuti 230V. takze mu neco bylo.
co v te mycce muze jeste branit napusteni ? az si od opravarenstvi
odpocinu, jeste zkusim odpojit hadici za ventilem a proverit, ze voda
jinak tece. ale na vstupu je normal kulak a trubka do zdi, tam to nebude.
jeste ze me myti nadobi nevadi. alespon je vsechno pekne ciste a porad v
pohotovosti, ne nekde nasyslene v mycce :-)
myckam zdar !
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65