7seg display driver I2C/SPI

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Leden 18 13:49:38 CET 2023

Zdravim,

pro nejaky pripravek bych potreboval ridit 10 az 16 sedmi/osmisegmentovek se
spolecnou katodou. Preferoval bych neco, k cemu se nadratuji jednotlive
segmenty, bude to mit nejake spolecne rizeni proudu/jasu, idealne I2C (nebo
SPI) sbernici a moznost ovladat jednotlive segmenty (aby se na tom dalo
malovat i nestandardni znaky), bylo by fajn, kdyby to umelo treba synchronne
blikat segmenty atd.

Nejbliz tomu byl MAX6954, je to sice pomerne draha mrcha, ale to by se dalo
prezit, horsi je, ze jestli jsem dobre koukal do DS, tak ma preddefinovany
"charset" a na nejake rozsevecni jednotlivych segmentu asi muzu zapomenout
(pokud jsem nic neprehledl), jinak by nejspis vyhovoval.

Nemate nekdo neco vyzkouseneho? Na to, abych ridil ty segmentovky naprimo,
nemam nohy a nez si zacnu hrat s expanderama, spis bych koukal, jestli nekdo
nedela neco specializovaneho.

Diky.

Pavel Kutina