Re: myčka BOSCH zavada, typ, navod ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Leden 15 09:23:28 CET 2023

po odstraneni druheho sitka, uz je videt az dovnitr a nic tam na koukani
neni :-) jen nejake dalsi tesneni v dalce. ventil/civka "vrci", takze je
pod proudem , ale nepropouziti. zasatral jsem vevnitr odborne
sroubovakem(znackovym) a nakonec tam nalil ten ocet. vcera jsem podobne
zkousel cajk na vodni kamen decalko, ale neni tam zadnej kamen videt.
dam tomu dnesek s octem a pak objednam tu hadici celou. jen se mi nechce
do toho rozebirani ..
diky vsem za info.
t.

AJT SERVIS s.r.o.