Re: myčka BOSCH zavada, typ, navod ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 14 17:19:37 CET 2023

Nikdy jsem neměl aquastop rozdělený. Ale musí tam být elektroventil typu
NC a to je asi všechno.
Tak bych měřákem změřil odpor cívky, jestli není spálená.
A pak bych do toho nalil ocet (nejlépe ještě trochu ohřátý) a nechal ho
tam přes noc.

Zřejmě by pomohlo i správné intalatérské nadávání.
S důrazem na slovo "správné". To nepřijde samo, musí se to dlouhodobě
trénovat.

PL