Re: [Pátek] 2 vstupový AND na sí»ové napětí ;)

Miroslav ©inko sinkomiro na gmail.com
Pátek Leden 13 22:56:43 CET 2023

Asi svihnuta odpoved. Nepisete o vzhlade. Packovy vypinac to rovno nie
je.. Ale ked si date taketo 2 (mechanicky) vedla seba:
https://www.cbelektro.sk/vypinac-koliskovy-on-off-2pol-250v-15a-cerveny-hdx-p40463
Na jedny kontakty vypinaca 1 zapojite 1. svetlo.
Na jedny kontakty vypinaca 2 zapojite 2. svetlo.
A druhe kontakty oboch vypinacov zapojite do serie a na ne date svetla
3, 4, 5 - tak funkcne mate to, co pozadujete.
Vzhladovo netusim.

miro