[Pátek] 2 vstupový AND na sí»ové napětí ;)

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Leden 13 21:08:58 CET 2023

©vihnutý dotaz:
existuje subj, případně se dá snadno sestavit/přiohnout?

Idea: Mám dvoupáčkový vypínač, 5 svítidel. Teď je to:
páčka 1: 2 svítidla
páčka 2: 3 svítidla

Lepąí by bylo:
páčka 1: 1 svítidlo a nebo páčka 2: 1 jiné svítidlo a nebo obě páčky: 5
svítidel
Dalo by se to asi pomocí dvou relé, které mají výstupy propojené
sériově? Spíná to elektronické předřadníky, takľe netuąím, jak dlouho by
to kontakty vydrľely.
Ah, ted jsem dogooglil toto, ale jsem z toho zmaten
http://www.relaiscomputer.nl/index.php/elements

Klidně to vyměním za jednopáčku a "dálkáč", který bude spínat jednotlivá
svítidla - za podmínky, ľe je to "hotové", tj. bez bastlení.
Googlil jsem, neuměl jsem dát dohromady dotaz, co by něco vrátil.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>