lasery po roce

Ota Herm ota na herm.cz
Pátek Leden 13 14:12:02 CET 2023

Chtěl jsem udělat kryt podobný tomuto:
https://www.aliexpress.com/item/1005004637633456.html
Myslíte, že to stíní málo?

Objednal jsem Sculpfun S30 PRO Max (hlava 4x6W), na Amazonu to vyšlo ještě
přijatelně a jde dát do firmy.

Ještě vybírám lepší brýle, pokud máte doporučení, tak bych byl vděčný.

O zkušenosti se pak rád podělím. Akorát mi teď stavění zabere delší dobu,
mám zlomenou pravou ruku, takže na pár týdnů mám dost omezené možnosti.

Hezký víkend!

O.