lasery po roce

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 13 11:31:59 CET 2023

u PMMA/plexi se material asi odparuje a tedy nesteka. mam tu rezy i v
10mm plexi a az na ukos paprsku je to hladke a neni problem otvor o
prumeru 2mm, kde ten material jeste vypadne ven jako pidi kuzel. rezano
  v reklamce na starodavnem, cinskem, bidne serizenem laseru co2 laseru
okolo 60-80W.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65