lasery po roce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 13 10:56:06 CET 2023

Viděl jsem, jak si tam borec pak místo papíru strčil kousek tlustého plexi.
Ten nezaostřený paprsek do něho udělal kráter, tedy 3D objekt, na kterém
bylo pěkně vidět rozložení energie v paprsku.
Bohužel jsem neviděl video jak to dělal, jen fotku výsledku. Protože si
myslím, že u svisle postaveného plexi by zřejmě mělo tendenci v okamžiku
natavení stékat dolů.
Pokus by se asi dal snadno zreplikovat na kousku odpadního plexi (já CO2
laser bohužel nemám).

PL