Paralelni spojeni ruzne umistenych solaru

Čtvrtek Leden 12 06:37:48 CET 2023

Tak si to taky predstavju podle teorie. Jenze ta dioda musi byt tak na
30A, bude se hrat a navic se na ni neco vykonu ztrati...
Spis je podle mne otazka, jestli maji diody tvorene clanky u
neosvetleneho panelu Uf cca 0.7V, tak to vychazi na nominalni napeti a
dioda by potreba nebyla. Pri osvetleni mam predstavu, ze se to Uf
osouva, zvetsuje ale to je jen odhad, nemeril jsem ani jsem to nenasel.