Paralelni spojeni ruzne umistenych solaru

Středa Leden 11 16:53:14 CET 2023

Dobra informace, ja mam furt nejak nejasno, jak jsou ty diody z panelu
polarizovany - na + je A a na - je K?
Kdyz ma panel (co ted mam) 144 clanku tvoricich diody v serii, je half
cut, takze jsou asi 2 sekce po 72 clancich paralelne a panel dava max
50V, dejme tomu Uf po 0.7V, tak by iody se otevrely pri 50V a zacly
omezovat napeti?  (za uplne tmy)
Co kdyz je trosku svetlo, svod se zlepsi nebo zhorsi nebo nezmeni?